اینفوگرافیک : اصطلاحات خوشمزه‌

اینفوگرافیک : اصطلاحات خوشمزه‌


اصطلاحات انگلیسی، ضرب المثل‌ها و عبارات، بخش مهمی از انگلیسی روزمره هستند. آن‌ها همیشه در زبان انگلیسی در قالب نوشته و یا گفتار به کار می‌روند. از آنجایی که اصطلاحات همیشه مفهوم و معنای قابل درک و مشخصی ندارند، باید خود را با معنا و مفهوم و حتی کاربرد آنان آشنا کرد. کار سختی به نظر می‌رسد ولی یادگیری اصطلاحات بسیار جالب است. مخصوصا زمانی که اصطلاحات انگلیسی را با اصطلاحات در زبان مادری خود مقایسه می‌کنید.
اصطلاح (idiom) در حقیقت یک عبارت و یا تعبیر است که معنای تلویحی و گاهی معنای تحت اللفظی دارد. معنای تلویحی یک اصطلاح با معنای تحت اللفظی آن متفاوت است. معنای تلویحی یک اصطلاح اشاره به چیز دیگریست ولی معنای تحت اللفظی دقیقا همان که گفته یا نوشته می‌شود، برداشت می‌شود. هزاران اصطلاح وجود دارند که به طور مرتب در تمامی زبان‌ها اتفاق می‌افتند. تخمین زده شده است که حدود 25 هزار اصطلاح در زبان انگلیسی وجود دارند.
یادگیری استفاده از اصطلاحات رایج و ضرب المثل‌ها، باعث می‌شود که دانش انگلیسی شما بومی‌تر به نظر برسد. بنابراین ایده‌ی خوبیست که در استفاده از اصطلاحات استاد باشیم، مخصوصا اصطلاحات پر کاربرد. اصطلاحات زیادی در انگلیسی وجود دارد و هر کدام شامل کلمه کلیدی خاصی هستند. دسته ای از اصطلاحات مربوط به گل‌ها و گیاهان، دسته‌ای دیگر در مورد حیوانات، برخی دیگر از اصطلاحات در مورد طبیعت، دسته‌ای دیگر در مورد سفر، پول، خانواده و بسیاری دسته‌های دیگر هستند. اصطلاحات خوشمزه‌ای هم وجود دارند که در آن‌ها از میوه‌ها، سبزیجات، کیک و شیرینی و غیره استفاده شده است. برای یادگیری شما می‌توانید با اصطلاحات بسیار رایجی که به صورت روزمره در تلویزیون، رادیو، کتاب‌ها و غیره می‌بینید یا می‌شنوید، شروع کنید. زمانی که بر آن‌ها مسلط شدید به سراغ دیگر اصطلاحات بروید.


Comments

Popular posts from this blog

ضرورت مکالمه به زبان آلمانی در کشور آلمان

آیا از زبان بدن و نشانه های آن چیزی می دانید؟

گرامر در زبان انگلیسی